مراحل دریافت المثنی برگ سبز

مراحل دریافت المثنی برگ سبز

مراحل دریافت المثنی برگ سبز:برای نقل و انتقالات خودرو عملا با ۲ نوع سند مواجه هستیم: سند مالکیت (برگ سبز) وسند کمپانی

در این مقاله به طور کامل تمام اقدامات لازم بعد از مفقود شدن برگ سبز خودرو را شرح داده‌ایم ومراحل دریافت المثنی برگ سبزتوضیح داده شده است.

 

برگ سبز خودرو چیست؟

 

هنگام خرید خودرو، دو سند مختلف به نام خریدار ثبت می‌شود. سند اول، شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه یا سند مالکیت خودرو است. از آنجایی که این سند به رنگ سبز است، آن را اصطلاحاً «برگ سبز خودرو» می‌نامند.

 که نیروی انتظامی صادر می‌کند و آن را به عنوان سند مالکیت خودرو به رسمیت می‌شناسد.

سند دوم، سندی است که در دفاتر اسناد رسمی ثبت می‌شود و مالکیت قطعی خودرو را انتقال می‌دهد. این سند که مورد تأیید قوۀ قضائیه است با نام «سند کمپانی خودرو» نیز شناخته می‌شود.

هنگام خرید خودروی صفر، این برگه مستقیماً از طرف شرکت خودروسازی به نام شما زده می‌شود اما در نقل و انتقال‌های بعدی برای به نام زدن آن باید به یک دفتر اسناد رسمی رجوع کرد.

مراحل دریافت المثنی برگ سبز

 

چاپ آگهی مفقودی برگ سبز خودرو دریکی از روزنامه های کثیرالانتشار

توجه داشته باشید که ۱ نوبت آگهی درروزنامه برای دریافت المثنی کفایت میکند و نیاز به تعداد نوبت های بیشتر برای چاپ نمی باشد.

پس از گذشت ۱۰ روز از چاپ آگهی در روزنامه و اعلام مفقودی برگ سبز خودرو، برای دریافت المثنی برگ سبز اقدام به اخذ نوبت اینترنتی تعویض پلاک کنید.

در حال حاضر تمامی مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور تنها با ارائه نوبت اینترنتی، خدمت رسانی می کنند و امکان دریافت خدمات بدون اخد نوبت امکان پذیر نیست.

برای دریافت نوبت باید به آدرس https://nobatdehi.epolice.ir/ مراجعه و پس از ورود و ثبت نام باید از بخش خدمات، دریافت المثنی برگ سبز. با جستجوی مراکز و انتخاب یکی از مراکز می توانید زمان مراجعه را به دلخواه ثبت کنید.

مدارک مورد نیاز دریافت المثنی برگ سبز

 

  • آگهی مفقودی در یک روزنامه کثیرالانتشار که ۱۰ روز از تاریخ انتشار آن گذشته باشد(توجه داشته باشید به همراه داشتن اصل روزنامه الزامی میباشد)
  • عدم خلافی خودرو که باید در مرکز تعویض پلاک گرفته شود.
  • بیمه‌ شخص ثالث
  • اصل و کپی کارت ملی

یکی از مراحل دریافت المثنی برگ سبز آگهی مفقودی درروزنامه های کثیرالانتشار میباشد برای چاپ آگهی مفقودی باشماره های زیردرتماس باشید..

 

تلفن سفارش آگهی درروزنامه

۴۲۴ ۲۰۰ ۳۳ -۰۲۱  تلفن ثابت

۱۲ ۱۲ ۸۷۱ – ۰۹۳۶ واتس آپ

مطالب بیشتر

مراحل دریافت المثنی برگ سبز

مراحل دریافت المثنی کارت ملی

مراحل دریافت المثنی شناسنامه

مراحل دریافت المثنی گواهینامه

همچنین ببینید

مفقودی مدرک دانشگاه